Časté dotazy

POŠTOVNÉ A DOPRAVA

Kolik je poštovné?

Cena, za kterou si výrobek objednáte, je koncová, nepřičítáme již žádné DPH, ani nic jiného. Cena za poštovné se Vám vždy přičte před závazným odesláním objednávky. Podrobně rozepsané způsoby dopravy a poštovného.

Co přesně znamená údaj "doba expedice" u výrobku?

Představuje čas, za který jsme schopni zboží vystavit, zabalit a poslat. Potom už záleží na dopravci, jak dlouho k Vám balík poputuje.

Posíláte věci i na Slovensko?

coreshop.sk!

ZBOŽÍ A DOSTUPNOST

Jak vybírat zboží?

Zboží můžete vybírat podle kategorií a podkategorií, které roztřiďují produkty podrobněji. Dále můžete vybírat podle skupin, stylů, značek a také podle klíčových slov ve Vyhledávání.

Co když není velikost, kterou chci?

Veškeré zboží, které máme na webu, máme také fyzicky skladem - proto někdy dojde zboží třeba i za 3 dny od objednání. Pokud nemáme požadovanou velikost, sledujte web, možná přibude.  Aktuální zásobu měníme často. Klidně nám napište a zeptejte se na eventuální termín dostupnosti. Neprodáváme zboží, které fyzicky nemáme!

Ještě mi nedošla objednávka, která měla dojít již před 3 dny, proto bych se chtěl zeptat, jestli dojde a kdy?

Znovu opakujeme, že počet dnů u výrobku je pouze doba, za kterou jsme my schopni výrobek najít, zabalit a poslat, vše následně záleží na dopravci. V momentě, kdy balík pošleme, Vám přijde e-mail, který Vás o odeslání informuje.

Mohu si věci někde prohlédnout osobně? Kde máte sklad/prodejnu?

Sklad se nachází v Bystřici v ČR, stejně tak i prodejna - nemáme žádnou jinou prodejnu v ČR nebo na Slovensku! Více informací o tom, jak se tam dostat, najdete zde.

PROBLÉMY S NAKUPOVÁNÍM

Proč po přidání věcí do košíku nemůžu vybrat typ platby?

Máte objednávku ve výši minimálně 200 Kč? Pokud ano, a přesto to nejde - váš prohlížeč nemá patrně zapnutou podporu Javascriptu, zkuste jiný prohlížeč nebo počítač. V případě, že problémy přetrvávají, zkopírujte obsah košíku do e-mailu a proveďte objednávku tímto způsobem.

Jak mám změnit údaje pro doručení u svého účtu?

Je to jednoduché - po přihlášení klikněte vpravo nahoře na svou přezdívku.

ZÁRUKA A VÝMĚNA ZBOŽÍ

Co když si něco objednám a netrefím číslo nebo se mi to prostě nebude líbít?

Garantujeme vám vrácení peněz nebo výměnu, pokud věc co nejdříve odešlete zpět a bude vše nepoužité. Více infromací o vrácení zboží.

PROFILY UŽIVATELŮ

Vyplatí se založit si profil?

Samozřejmě! Aktivní uživatelé s nejlepšími profily získají bonusy, slevy a ceny. Navíc vidíte všechny své schválené fotky u produktů, můžete komentovat profily ostatních a tento profil využívat také jako osobní stránku (v diskusních fórech, komentářích, na blogu).

FOTKY UŽIVATELŮ

Proč mi nejde vložit fotku k produktu?

Nejprve se prosím ujistěte, že k danému produktu je možné fotky vkládat a produkt je stále v nabídce. Důležité je, aby fotka měla strany v poměru 4:3 nebo 3:4 - to proto, aby se to stejně všude zobrazovalo. V praxi to znamená, že fotka musí mít rozměry v těchto násobcích - tzn. např. dlouhá strana 400px ke kratší 300px nebo 800px a 600px apod.

Proč má fotka nebyla schválena?!

Neschvalujeme každou fotku - jak by to vypadalo! Nejlepší inspirací jsou již schválené fotky. Základní pravidla:

  • na fotce musí být daný produkt
  • na fotce musí být uživatel
  • fotka musí být originální, dobře vyfocená a něco vyjadřovat

Proč jste schválili někomu jinému fotku a mě podobnou ne?

Právě proto!:) Nechceme příliš stejných fotek, ideální by bylo, aby byla každá fotka originál. Důvody přijetí nebo nepřijetí vždy přijdou v e-mailu. Pokud nám napíšete dotaz, proč nebyla fotka přijata, je to zbytečné - fotku již nejde zpětně dohledat a navíc schvalování dělá více osob najednou.

Jak uplatnit slevu za fotky?

Jednoduše! Po přidání do košíku se vám objeví možnost zaškrtnutí, kolik bonusů chcete k dané objednávce uplatnit (k 1 objednávce lze pouze 2 bonusy a ty nesmí přesáhnout 30% ceny objednávky), potom pokračujete k pokladně a cena se vám automaticky sníží!


Produkty

Ověřeno zákazníky